كرمان - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان كرمان از آغاز رزمایش عاشورای 90 در شرق(بم بزرگ و شهرستانهای ریگان.فهرج و نرماشیر) و جنوب(جیرفت و کهنوج) این استان خبر داد.

سرهنگ ' علیرضا پریور ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: رزمایش عاشورای 90 در 10 شهرستان شرق و جنوب استان كرمان، برگزار می شود.

وی برخورد با عوامل نا امنی، ارتقای سطح احساس امنیت عمومی و نمایش اقتدار نیروی انتظامی در تامین و حفظ امنیت را از جمله اهداف برگزاری این رزمایش، اعلام كرد.

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


برگرفته از سخنان استاد حسین انصاریان

 

عصر بود، دیدم سر و صدا بلند شد، از اتاقم بیرون آمدم، دیدم گرگ برگشته بود، چشمش به این بره من افتاده كه بچه‏هاى او كشته بودند، دیدم این بچه‏ها را مى‏گرفت و چهار پنج بار به زمین مى‏كوبید؛ كه بى‏مروت‏ها! آخر چهار ماه است به ما محبت كرده، بره او را چرا پاره كردید؟ ما كه پنجاه سال است نان خدا را مى‏خوریم و كفران مى‏كنیم.

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif

ادامه مطلب ...


آیت الله سید محمد هاشم دستغیب فرزند شهید آیتالله سید عبدالحسین دستغیب در سن 73 سالگی در گذشت

وی به دلیل کهولت سن و بیماری امروز یکشنبه صبح درگذشت.

ستاد مراسم تشییع پیکر آیت الله سید محمد هاشم دستغیب تا ساعتی دیگر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس با حضور خانواده آن مرحوم تشکیل خواهد شد.

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


همسرش هم دانشجوی صنعتی شریف بود… و همین چند روز پیش، وقتی که مصطفی را بیش از اندازه شاد و خوشحال دیده بود، ازش پرسید؛ چی شده مصطفی؟! و آنقدر این سئوال را تکرار کرد که مصطفی گفت: دیشب خواب «آقا» را دیدم که دستی به شانه ام انداخت، خندید و شال قشنگش را جا به جا کرد و فرمود: من از تو راضی ام مصطفی

چه زیبا خوابت تعبیر شد مصطفی...

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


بر دوش زمانه لحظه ها سنگین بود ***** خورشید و زمین وآسمان غمگین بود

از خون وگل و شکوفه تابوت شهید***** بر موج  بلند  دست ها  رنگین  بود                                                                

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


3 / 11 / 1390برچسب:, :: 0:6 ::  نويسنده : فرزندبم

 بسم الله الرحمن الرحیم
همسرم ! راه خدا را انتخاب کن که جز این راه دیگری برای خوشبختی وجود ندارد
. . . ملیحه جان همانطوری که میدانی احترام مادر واجب است . اگر انسان کوچکترین ناراحتی داشته باشد اولین کسی که سخت ناراحت می شود مادراست که همیشه به فکر فرزند یعنی جگرگوشه اش می باشد. . .

http://www.aviny.com/Album/defa-moghadas/arshive%20mozoei/ezam/ezam.jpg

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


بوسه ی امام خامنه ای بر پیشانی عارف زمان علامه حسنزاده آملی
توصیه ای مهم از آیت الله قاضی برای غلبه بر هوای نفس سخنان حکیمانه آیت الله بحرالعلوم در سال 89درمورد بم (دارالصابرین) جعل در اخبار تصویری زلزله آذربایجان دفتر خاتمی: بعدا درباره رای توضیح می‌دهیم اسامی 60 نفر اول تهران اعلام شد اينفوگرافي/گرايش سياسي منتخبان مجلس نهم نتایج انتخابات در استان کرمان اعلام شد توليد خودروي توجوي در ارگ جديد بم پایان رزمایش عاشورای ۹۰ در جنوب و شرق کرمان رزمایش عاشورای 90 در شرق و جنوب استان كرمان آغاز شد یک سوال شرعی عجیب و تکان دهنده آیت الله سید محمد هاشم دستغیب در گذشت شهید احمدی روشن زیبا سخنی از زنده یاد نصرالله مردانی انتخابات از دیدگاه امام خامنه ای حفظه الله شرایط رهبری از دیدگاه امام خمینی (ره)
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بم بر قله ی فرهنگ و تمدن و آدرس boybam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان