مراسم عزاداری شام غریبان عاشقان اهل بیت ع در شهر بم در مکان مقدس امامزاده عباس علی ع برگزار گردید که این مراسم بگونه ای بود که انتهای این جمعیت پرشور و چندین هزار نفری مردم بم تا میدان آزادی ادامه داشت و حتی پارک مقابل امامزاده هم مملو از عزاداران بود و گفتنیست که این مراسم زیبا و پرشکوه به طور همزمان توسط بسیاری از شبکه های داخلی و بین المللی به صورت زنده و مستقیم پخش گردید و از جمله ی این شبکه ها میتوان شبکه های 3 و 2 و شبکه بین المللی خبر و ...... را نام برد.در این مراسم مداح اهل بیت حسن خانی و فرزند خرد سالش به نوحه خانی پرداختند و عزاداران علاوه بر عزاداری و بر سر و سینه زدن به روشن کردن شمع و ریختن اشک ماتم بر مصائب اهل بیت امام حسین ع برداختند.

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


 

مردم ولایتمدار دارالصابرین بم در عاشورای حسینی به سوگ نشستند و در غم جانسوز شهادت امام حسین (ع) اشک ماتم ریختند.

به گزارش ایرنا، مردم بم با حضور منسجم و باشکوه در میدان امام (ره) بم به یاد عاشورای خونین حضرت امام حسین (ع) و یاران فداکار آن حضرت به زنجیرزنی و سینه زنی پرداختند و با شهدای دشت کربلا تجدید پیمانی دوباره کردند.

این آیین با مداحی مداحان اهل بیت (ع) در رثای شهدای دشت نینوا همراه بود و همزمان از شبکه های سراسری داخلی و برون مرزی پخش شد.

  به هنگام ظهر نیز عاشقان خاندان عصمت و طهارت به یاد آخرین نماز سید و سالار شهیدان نماز ظهر عاشورا را به جماعت برگزار کردند.

آیین عاشورای حسینی با حضور 50 هیات عزاداری شهر بم برگزار شد و با توجه به اهمیت این آیین بمی های ساکن سایر استان ها و همچنین تعدادی از بمی های مقیم خارج از کشور برای حضور در این آیین به بم آمده بودند.

نظیر این آیین روز گذشته و در تاسوعای حسینی نیز برگزار شد.

 

برای دیدن عکسهای عزاداری عاشورای 1391به ادامه مطلب بروید...

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif

ادامه مطلب ...


خبرگزاری فارس: شهر بم امروز شور و شعور حسینی را به جهانیان عرضه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، همزمان با تاسوعای حسینی هزاران عزادار از اقصی نقاط میهن اسلامی در میدان امام شهر بم گرد هم آمدند و زنجیرزنان و سینه‌زنان در غم شهادت سرور و سالار شهیدان و 72 تن یار باوفای امام و شهدای دشت کربلا به عزاداری پرداختند.

عزاداران امروز گوشه‌هایی از شور و شعور حسینی را به جهانیان عرضه داشتند و نشان دادند که‌ پیرو مکتب حسین(ع) هستند تا ابد می‌مانند. 

در مراسم زنجیرزنی تاسوعای حسینی شهر بم عزاداران اباعبدالله(ع) از ابتدای روز تا اذان مغرب زنجیر زدند و در سوگ مولایشان گریستند.ضمنا نماز جماعت ظهر تاسوعا نیز در همان محل میدان امام خمینی ره به امامت امام جمعه ولائی بم حجت الاسلام و المسلمین قاسم دانشی اقامه گردید.

 

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


بوسه زدن نائب الامام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بر پیشانی عارف زمان علامه ی دوران در عیادت از ایشان در بیمارستان/الحمدلله آیت الله علامه حسنزاده حالشان رو به بهبودیست و چهارشنبه از بیمارستان مرخص شدند/گفتنیست کسالت ایشان بخاطر زمین خوردن در پله ها بوده و استخان پای ایشان در منتهی به مفصل  لگن  مو برده بود که بحمدالله رو به بهبودیست و جای نگرانی نیست.ضمنا برای سلامتی و حفظ سایه ی ایشان بر سر مسلمین خصوصان شیعیان و نظام جمهوری اسلامی دعا میکنیم...

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


 

این عکسِ در روزهای اخیر به عنوان « سوزناک ترین تصویر زلزله آذربایجان» به سرعت در سطح اینترنت منتشر شد و توجه میلیون ها انسان ها را به خود جلب نمود. تا جایی که بسیاری از هموطنان نیز در وبلاگ ها و سایت های خود در خصوص این تصویرِ جانگداز، شعر سرودند و نثرها نوشتند. غافل از این که واقعیت چیز دیگری بود. و هیچ کس نپرسید که « آیا این تصویرِ واقعاً متعلق به زلزله ی اهر و زرقان است ؟»

به گزارش پایگاه 598، این عکسِ در روزهای اخیر به عنوان « سوزناک ترین تصویر زلزله آذربایجان» به سرعت در سطح اینترنت منتشر شد و توجه میلیون ها انسان ها را به خود جلب نمود.

تصویر زیر را ببینید:

 

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif

ادامه مطلب ...


به گزارش مشرق ، به دنبال ادامه انتقادات و حملات از سوی برخی اصلاح‌طلبان و هواداران سبز به سیدمحمدخاتمی، او اولین واکنش رسمی خود را نسبت به این انتقادات اعلام کرد.

بر اساس متن منتشر شده در سایت رئیس‌جمهور سابق کشورمان، دفتر حجت الاسلام خاتمی با تشکر از همه منتقدان رئیس دولت اصلاحات که در برخی سایت‌ها به طرح دیدگاه‌ها و سئوالات خود درباره حضور او در انتخابات پرداخته‌اند، تاکید کرد: «شرکت جناب آقای سید محمد خاتمی در انتخابات همراه با اظهار نظرها، اعتراض ها و پرسش‌هایی از سوی سوی کاربران عزیز همراه بوده با سپاس از همه عزیزان، توضیح و تبیین ایشان در اولین فرصت منتشر خواهد شد.»

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


سیدصولت مرتضوی اسامی 60 نفر اول تهران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تا این لحظه را اعلام کرد.

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif

ادامه مطلب ...


كرمان - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان كرمان از آغاز رزمایش عاشورای 90 در شرق(بم بزرگ و شهرستانهای ریگان.فهرج و نرماشیر) و جنوب(جیرفت و کهنوج) این استان خبر داد.

سرهنگ ' علیرضا پریور ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: رزمایش عاشورای 90 در 10 شهرستان شرق و جنوب استان كرمان، برگزار می شود.

وی برخورد با عوامل نا امنی، ارتقای سطح احساس امنیت عمومی و نمایش اقتدار نیروی انتظامی در تامین و حفظ امنیت را از جمله اهداف برگزاری این رزمایش، اعلام كرد.

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


برگرفته از سخنان استاد حسین انصاریان

 

عصر بود، دیدم سر و صدا بلند شد، از اتاقم بیرون آمدم، دیدم گرگ برگشته بود، چشمش به این بره من افتاده كه بچه‏هاى او كشته بودند، دیدم این بچه‏ها را مى‏گرفت و چهار پنج بار به زمین مى‏كوبید؛ كه بى‏مروت‏ها! آخر چهار ماه است به ما محبت كرده، بره او را چرا پاره كردید؟ ما كه پنجاه سال است نان خدا را مى‏خوریم و كفران مى‏كنیم.

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif

ادامه مطلب ...


آیت الله سید محمد هاشم دستغیب فرزند شهید آیتالله سید عبدالحسین دستغیب در سن 73 سالگی در گذشت

وی به دلیل کهولت سن و بیماری امروز یکشنبه صبح درگذشت.

ستاد مراسم تشییع پیکر آیت الله سید محمد هاشم دستغیب تا ساعتی دیگر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس با حضور خانواده آن مرحوم تشکیل خواهد شد.

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


همسرش هم دانشجوی صنعتی شریف بود… و همین چند روز پیش، وقتی که مصطفی را بیش از اندازه شاد و خوشحال دیده بود، ازش پرسید؛ چی شده مصطفی؟! و آنقدر این سئوال را تکرار کرد که مصطفی گفت: دیشب خواب «آقا» را دیدم که دستی به شانه ام انداخت، خندید و شال قشنگش را جا به جا کرد و فرمود: من از تو راضی ام مصطفی

چه زیبا خوابت تعبیر شد مصطفی...

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


بر دوش زمانه لحظه ها سنگین بود ***** خورشید و زمین وآسمان غمگین بود

از خون وگل و شکوفه تابوت شهید***** بر موج  بلند  دست ها  رنگین  بود                                                                

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


3 / 11 / 1390برچسب:, :: 0:6 ::  نويسنده : فرزندبم

 بسم الله الرحمن الرحیم
همسرم ! راه خدا را انتخاب کن که جز این راه دیگری برای خوشبختی وجود ندارد
. . . ملیحه جان همانطوری که میدانی احترام مادر واجب است . اگر انسان کوچکترین ناراحتی داشته باشد اولین کسی که سخت ناراحت می شود مادراست که همیشه به فکر فرزند یعنی جگرگوشه اش می باشد. . .

http://www.aviny.com/Album/defa-moghadas/arshive%20mozoei/ezam/ezam.jpg

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


روزنامه ساندي تايمز با تأكيد بر دست داشتن جاسوسان موساد در پس پرده ترور شهيد «مصطفي احمدي روشن»، معاون بازرگاني سايت نطنز به تشريح برخي از جزئيات اين عمليات محرمانه پرداخت.

به گزارش نويد شاهد به نقل از «خبرگزاري دانشجو» ، روزنامه ساندي تايمز در گزارشي تأكيد كرد: آخرين ساعات زندگي اين دانشمند هسته اي بسيار شبيه به فيلم هاي جاسوسي است.

اين روزنامه افزود: گروهك هاي كوچكي از مزدوران موساد چندين منطقه را در تهران رديابي كرده اند.

ساندي تايمز به نقل از يك منبع صهيونيستي خاطرنشان كرد: آنچه كه مانند عملياتي ساده و شبيه به فيلم هاي جاسوسي به نظر مي آيد، در نتيجه چندين ماه عمليات سخت براي جمع آوري اطلاعات و آموزش افراد صورت گرفته است.

در اين گزارش همچنين با اشاره به زير نظر گرفتن شهيد احمدي روشن از اتاقي محرمانه نزديك به منزلش تأكيد شده است: مزدوران موساد ورودي تأسيسات هسته اي در مركز تهران را كه كمتر از يك كيلومتر با محل ترور فاصله داشت، زير نظر داشتند.

ساندي تايمز خاطرنشان كرد: مزدوران موساد شاهد فعاليت هاي غيرعادي بودند، بصورتي كه تعداد بسياري خودرو و شمار بسياري از مردم و نيروهاي پليس در محل حاضر شدند؛ يكي از مزدوران كه تماس هاي راديويي نيروهاي پليس تهران و نيروهاي امنيتي را زير نظر داشت، دريافت كه در اين منطقه فعاليت ها غيرعادي است؛ البته پس از آن منطقه دوباره آرام شد.

در اين گزارش آمده است: راننده خودرو حامل احمدي روشن، خودرو را كه از نوع پژو بود، بررسي كرد؛ و چيزي به ساعت هشت صبح نمانده بود كه يكي از مزدوران كه محل را زير نظر داشت، دريافت كه اين دانشمند هسته اي از آن محل خارج شد؛ پس از آن فرمانده گروهك تروريستي موساد فرمان نهايي را به مزدوراني كه با موتورسيكلت در يك گاراژ محرمانه منتظر بودند، صادر كرد.

اين روزنامه نوشت: موساد پس از يافتن خودرو دانشمند هسته اي و اطمينان از هويت او، بمبي را به خودرو او چسپاند، و اين بمب پس از 9 ثانيه منفجر شد و احمدي روشن را به قتل رساند، و راننده او را بشدت مجروح كرد كه وي پس از آن در بيمارستان كشته شد.

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif



گروه فرهنگ و هنر: مخاطبان شبكه‌های سراسری و بين‌المللی سيما تاسـوعا و عاشورای امسال 990 دقيقه با عزاداران بمی همراه بودند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه كرمان، حجت‌الاسلام «موسوی» مديركل صدا و سيمای مركز كرمان، پنج‌شنبه بيست و چهارم آذرماه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: در تاسوعا و عاشورای حسينی شور و حال عزاداران در بم از طريق ارتباط زنده با شبكه‌های خبر، قرآن، آموزش، پرس تی وی، تهران، يك ، دو، سه و چهار سيما، جام جم، شما، العالم، مستند و شبكه استانی منعكس شد.

وی افزود: سال گذشته با پيشنهاد صدا و سيمای مركز كرمان به مسئولان

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif

ادامه مطلب ...


 

استان بم طرحی است که بر اساس آن نواحی جنوبی و شرقی استان کنونی کرمان از این استان جداشده و می‌تواند استانی جدید به مرکزیت شهر بم ایجاد شود. به‌جهت هماهنگی یازده شهرستان جنوبی و شرقی استان کرمان در زمینه‌های گوناگون اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، این طرح از قوت بیش‌تری برخوردار گشته‌است. طرح تبدیل بم به استان توسط موسی غضنفرآبادی، نمایندهٔ مردم بم در مجلس شورای اسلامی مطرح شده‌است.

نماینده‌ بم در نطق میان دستور خود گفت: از دولت می‌خواهم نسبت به ایجاد استان بم اقدامات لازم را مبذول نمایید.


 

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه نبود امنیت کافی بر حوزه گردشگری استان کرمان تاثیر گذاشته است، خاطرنشان ساخت: امنیت استان را باید در چارچوب فرهنگ تعریف کنیم،

 

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif

ادامه مطلب ...


16 / 10 / 1390برچسب:انگشت کردن نصرتی, حرکات سکسی بازیکنان پرسپولیس, حرکت بی ادبی بعد از گل, حرکت خفن(18+) بازیکنان پرسپولیس در بازی داماش, حرکت زشت بعد از گل, حرکت زشت بعد از گل شیث رضایی, حرکت زشت بعد از گل شیث رضایی پرسپولیس داماش, حرکت زشت بعد از گل شیث پرسپولیس داماش, حرکت زشت بعد از گل محمد نصرتی, حرکت زشت شیث رضایی پرسپولیس داماش, حرکت زشت شیث رضایی پیروزی داماش, حرکت زشت محمد نصرتی در کون شیث رضایی(18+), حرکت زشت محمد نصرتی پرسپولیس داماش, حرکت زشت محمد نصرتی پیروزی داماش, حرکت زننده بعد از گل شیث رضایی, حرکت زننده بعد از گل محمد نصرتی, حرکت غیر اخلاقی بعد از گل شیث رضایی, حرکت غیر اخلاقی بعد از گل محمد نصرتی, حرکت غیر اخلاقی گل دوم پرسپولیس, دانلود فیلم حرکت زشت, دانلود فیلم حرکت زشت بازیکنان پرسپولیس (+18), دانلود فیلم حرکت زشت شیث رضایی, دانلود فیلم حرکت زشت محمد نصرتی, دانلود کلیپ, دانلود کلیپ حرکت زشت, دانلود کلیپ حرکت زشت بازیکنان پرسپولیس, دانلود کلیپ حرکت زشت شیث رضایی, دانلود کلیپ حرکت زشت محمد نصرتی, دانلود کلیپ حرکت زننده شیث رضایی, دانلود کلیپ حرکت شیث رضایی, دانلود کلیپ حرکت غیر اخلاقی شیث رضایی, دانلود کلیپ حرکت غیر اخلاقی محمد نصرتی, دانلود کلیپ شادی پس از گل بازیکنان پرسپولیس بازی داماش, زننده و غیر اخلاقی شیث رضایی بعد از گل دوم, شادی پس از گل, شادی پس از گل شیث پرسپولیس داماش, شادی پس از گل پرسپولیس داماش, عکس انگشت رفتن بازیکنان پرسپولیس, عکس انگشت رفتن محمد نصرتی به شیث رضایی(18+), عکس حرکت زشت (18+) بازیکنان پرسپولیس, عکس حرکت زشت بازیکنان پرسپولیس, عکس و کلیپ کار خفن بازیکنان پرسپولیس, کثافت کاری بعد از گل, کلیپ حوادث, کلیپ موبایل, کلیپ ورزشی, :: 17:46 ::  نويسنده : فرزندبم

در پی سؤال مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در دیدار با داماش گیلان، آیت‌الله مکارم شیرازی ضمن تقدیر از رویانیان پاسخ این نامه را دادند.

به گزارش فارس، در پی اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش گیلان و اقدام ناشایست محمد نصرتی و شیث رضایی دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، مسئولان این باشگاه در نامه‌ای به آیت‌الله مکارم شیرازی سؤالاتی را در مورد اشاعه این اقدام انجام دادند.

متن سؤال و جواب ارائه شده به شرح زیر است:

سؤال: همان گونه که استحضار دارید چندی قبل در مسابقه ورزشی دو تن از بازیکنان یک تیم فوتبال مرتکب عملی خلاف و اخلاق گردیدند. حال با توجه به مسائل مانحن فیه سوال از مظهر آن مرجع عالی مقام این است که آیا اقدام به اشاعه و پخش تصاویر این عمل قبیح بعد از بازی و بزرگ‌نمایی آن چه منجر به تولید تصاویری خلاف اخلاق و رد‌وبدل شدن بلوتوث‌های مختلف میان عموم مردم جامعه و استفاده ابزاری رسانه‌های بیگانه شده است مصداق اشاعه فحشا می‌باشد یا خیر؟

آیت‌الله مکارم شیرازی جواب مسئولان باشگاه پرسپولیس را به شرح زیر دادند:

بسمه‌تعالی
شک نیست آنچه در این جریان واقع شده بسیار زشت و زننده و عفت عمومی را جریحه‌دار کرده و نه تنها از نظر اسلامی قبیح حتی از جهات انسانی متعارف نیز کار زشت و ناپسندی بوده و عکس‌العملی که جناب رویانیان در مقابل آن نشان داده بجا و به موقع بوده و دلیلی بر احساس مسئولیت از ناحیه اوست. ولی بدون تردید نشر و اشاعه این گونه مسائل موافق شریعت اسلامی نیست و همه رسانه‌ها و توده مردم باید در این گونه موارد از نشر و اشاعه بپرهیزند و برای پیشگیری از تکرار این گونه حوادث ناگوار در آینده باید باشگاه‌های ورزشی به همان اندازه که به مهارت‌های ورزشی اهمیت می‌دهند به مسائل اخلاقی نیز اهمیت دهند تا ورزشکاران عزیز ما مانند ورزشکاران قدیم که هر کدام نمونه‌ای از اخلاق و انسانیت و حافظ عفت عمومی بودند، باشند و به تماشاچیان محترم نیز توصیه می‌کنیم از هر گونه تعبیرات زشت در مورد تیم‌های پیروز یا شکست‌خورده بپرهیزند و اگر کسانی مرتکب این کار می‌شوند آنها را به ورزشگاه‌ها راه ندهند تا فضای ورزشگاه‌ ما معطر به اخلاق اسلامی و انسانی گردد.

همیشه موفق باشید

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

با سلام و احترام
با توجه به این كه وب سایت فیس بوك در ایران فیلتر شده است آیا ورود به چنین سایتی صرفا برای ارتباط با دوستان و بدون هیچ فعالیت سوء علیه منافع ملی جمهوری اسلامی اشكال دارد؟
با تشكر

 

بسمه تعالی
سلام علیكم و رحمة الله و بركاته
به‌ طور كلی اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد، نشر اكاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتكاب گناه باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود، جایز نیست و الا مانعى ندارد.

موفق و مؤید باشید.

منبع: عصر ایران

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif


استان کرمان از استان های قدیمی و تاریخی این مرز و بوم است که از حیث داشتن جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی کم نظیر، جایگاه ویژه ای دارد. ارگ معروف بم، برجسته ترین میراث فرهنگی این استان، در شمال شرقی شهر بم واقع شده است.





 
 

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif

ادامه مطلب ...


بم در ۱۹۳ كیلومتری جنوب غربی كرمان و در دشت حد فاصل جبال بارز و كوههای كبودی واقع شده است. بم ۱۰۵۰ متر از سطح دریا بالاتر است و ۱۹۴۸۰ كیلومتر مربع وسعت دارد. قدیمی ترین نشانه های تمدن در تپه های بیدرون در ۱۵ كیلومتری شهر كشف شده است. مطالعات معماری نشان می دهد كه قدمت بیدرون به هزاره چهارم قبل از میلاد برمی گردد...

 

http://1.uped.comze.com/images/8f1e2bfc0c0c.gif

ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

بوسه ی امام خامنه ای بر پیشانی عارف زمان علامه حسنزاده آملی
توصیه ای مهم از آیت الله قاضی برای غلبه بر هوای نفس سخنان حکیمانه آیت الله بحرالعلوم در سال 89درمورد بم (دارالصابرین) جعل در اخبار تصویری زلزله آذربایجان دفتر خاتمی: بعدا درباره رای توضیح می‌دهیم اسامی 60 نفر اول تهران اعلام شد اينفوگرافي/گرايش سياسي منتخبان مجلس نهم نتایج انتخابات در استان کرمان اعلام شد توليد خودروي توجوي در ارگ جديد بم پایان رزمایش عاشورای ۹۰ در جنوب و شرق کرمان رزمایش عاشورای 90 در شرق و جنوب استان كرمان آغاز شد یک سوال شرعی عجیب و تکان دهنده آیت الله سید محمد هاشم دستغیب در گذشت شهید احمدی روشن زیبا سخنی از زنده یاد نصرالله مردانی انتخابات از دیدگاه امام خامنه ای حفظه الله شرایط رهبری از دیدگاه امام خمینی (ره)
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بم بر قله ی فرهنگ و تمدن و آدرس boybam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان